ŽIVITE ZDRAV EMOTIVNI ŽIVOT

dsfnjdtmtmmm

Postoje u nama razna negativna osjećanja; tuga, bol, bijes, ljubomora…i mnoga od njih u sebi nosimo još iz djetinjstva. Naravno da smo kao djeca imali neispunjene želje u vidu mnogih igračaka koje nisu sigurne za djecu i slično. Kasnije, kroz život, počeli smo nakupljati i upoznavati ostale negativne osjećaje; ljubomoru, mržnju… I naravno da smo u tinejdžerskoj dobi imali neispunjena očekivanja od naše “ljubavi života”. I tako, dalje kroz život, negativna osjećanja se nakupe i žive u nama, traže da se izraze. Svaki put kada vi kasnije ne odreagirate sukladno situaciji, zapitajte se, da li to iz vas reagira povrijeđeno dijete, ili pak razočarani tinejdžer, ili, nedočekani ljubavnik, ljubavnica…

Naše emotivno tijelo, s pravom nazvano tijelom boli, živi kao sastavni dio nas i uvelike uzima učešće u kreiranju našeg života. No, takvo, puno negativiteta, nije nam baš od pomoći, već baš nasuprot.

VJEŽBA

Sjednite sami u prostoriju u kojoj vas neće niko ometati. Udobno se smjestite u položaj za meditaciju. Sklopite oči. Počnite polagano disati ali tako da je dubina udisaja ravnomjerna dubini izdisaja i tako sve dok se ne ujednače. Obratite i dalje pažnju na svoje, sada već ravnomjerno i polagano disanje. Sada, u ovom dijelu, pokušajte se sjetiti nekog nemilog događaja iz prošlosti, idite daleko u prošlost ako treba. Samo polako, uzmite sebi vremena. Sjetite se kada ste kao dijete bili prestravljeni, ili ostavljeni, ili izigrani, ili razočarani. Sjetite se detalja tog događaja. Sada, vratite vašu pažnju na vaše disanje i primjetićete da vaše disanje više nije lagano niti svjesno povezano, odnosno ujednačeno. Vaše disanje je veza između vas sada i tog nemilog događaja. Vaše disanje je određeno tim emotivnim tijelom u tim trenucima, trenucima bola. Sada, kad ste vratili pažnju na svoje disanje, opet ga polako umirite i opet počnite polagano i ravnomjerno disati. Kada opet dođete u fazu potpuno mirnog disanja, opet prizovite onaj osjećaj od maloprije. Osjećaj ostavljenog djeteta ili koji god događaj da ste odabrali integrisati. Dozvolite svom negativnom osjećaju da bude tu, sastavni dio vas. Samo mu dozvolite. Opet će se vaše disanje poremetiti. Opet vratite fokus na disanje. Ovo s disanjem i prizivanjem osjećaja ponovite par puta i osjetićete da se taj nemili događaj bio u vama nastanio kao negativna emocija koju ste sada integrisali.

Vaša Škola za dušu ❤

Ova vježba će vam doista pomoći da jedan dio negativnih emocija integrišete, ali ipak sve ono što je godinama ukorijenjeno, što vam ne daje mira i što određuje vaše reagovanje na date situacije, vaše osjećaje i stavove, potrebno je ipak malo više vremena i potrebne su još neke, dodatne metode za integraciju.

Možete odabrati naš program meditacija koji u sebi sadrži aktivne meditacije, koje pak u sebi sadrže katarzu radi svjesnog ispoljavanja tih nakupina, ili možete odabrati online rad s terapeutom i kroz program UNUTARNJE PUTOVANJE svjesno i iz temelja transformisati zatomljene emocije, osloboditi ih, osloboditi sebe od njih – kako bi mogli živjeti zdrav emotivni život.

Više o našem programu meditacija pročitajte klikom na ovaj članak; KAKO SE ISPRAVNO MEDITIRA

Više o našem programu UNUTARNJE PUTOVANJE, pročitajte klikom na ovaj linku; PUT K UNUTARNJOJ MUDROSTI

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google photo

You are commenting using your Google account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s